raz, dwa, trzy ... baba jaga patrzy ...

wtorek, 18 stycznia 2011

przepiśnik dla Joasi


Taki oto przepiśnik wytworzyłam na prezent dla siostry. Mój pierwszy w życiu, bo przecież moja scrapkowa przygoda dopiero sie zaczyna. Jest formatu zeszytu A5, do wpisywania i wklejania przepisów. Mam nadzieję, że się spodoba. Tutaj znów wykorzystałam ten "płócienny" karton.
front:

i tył:

Na "życzenie" Ani Kowal babeczka dostała wisienkę ;o)

Na babeczce jest brązowy brokat, który kompletnie się ukrył przy tak kiepskim oświetleniu.

7 komentarzy:

  1. o! wisienka :):) i babeczka jak się patrzy! och Jagusiu Babeczka z Ciebie zdolna! Pierwszy kalendarzyk, pierwszy przepiśnik - a wszytko przemyślane, fajnie skomponowane - gites :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana jesteś niesamowicie zdolną' babą'zaskoczyłaś mnie zapraszam do mnie koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna śliczna praca:)Czy jest coś czego nie potrafisz?;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny,,,,, sprobuj wykorzystac czesankowe cudenka twojej roboty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przepisów, z takiego przepiśnika to same pyszotki będą wychodzić;)))

    OdpowiedzUsuń