raz, dwa, trzy ... baba jaga patrzy ...

czwartek, 28 października 2010

szale filcowe L - mix aromatów

Szal filcowy zrobiony na specjalne życzenie w zadanych kolorach. Bardzo mi ta kolorystyka przypadła do gustu.
Dlaczego mix aromatów? Juz wyjaśniam ;)
Szyfon jest w kolorze miętowym, brzegi i ażurki limonkowe, listki oliwkowe, waniliowe i bakłażanowe. Czyli kawałek kuchni w szalu ;)



Mam nadzieję, że szal się spodoba przemiłej Sylwii, która szukając pewnej karczmy w internecie zabłądziła i trafiła do mojego kącika :)))))

20 komentarzy:

  1. Ładny i taki letni - kiedy już lato )))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny!!! Cudowny!!! Choć nie moje kolorki, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu nie może się nie spodobać zamawiającej... bo jest przewspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny... tęsknie za taką zielonością w mroźnych szarościach...

    OdpowiedzUsuń
  5. Szal jest cudny i bardzo oryginalny. I jeszcze te piękne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne kolory! Lubię takie zestawienie barw, oj lato, lato, jak do ciebie daleko...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne !!!!! zrobić fajne rzeczy ...Alessandra

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz nadzieję? ja jestem pewna, że się spodoba Sylwii :) jest przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Już go mam i spieszę potwierdzić, że bardzo, bardzo mi się podoba.Szal jest prześliczny: ten wzór, kolorki i staranność o detale, czynią z niego prawdziwe dzieło sztuki.Jest dokładnie taki jak sobie wymarzyłam. Jagusiu również tą drogą chapeau bas dla Twojego talentu.
    Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę Sylwio, że jest taki, jaki sobie wymarzyłaś. Niech się dobrze nosi i grzeje :)
    Fajne kolory sobie wymyśliłaś, przypadły mi do gustu - tym przyjemniej mi się filcowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wcale się nie dziwię, ze się spodobał. Jest cudowny!
    pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeglądam sobie filcowe blogi, lubię taką branżową prasówkę z poranną kawą, a tu patrzę, coś pięknego, cos nowego a w dodatku całkiem nie pomyślałabym o takiej kolorystyce.
    Baaardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń