raz, dwa, trzy ... baba jaga patrzy ...

niedziela, 18 marca 2012

szal filcowy - znów w morskiej toni

No, nareszcie wróciłam do szali. Szal na cieniowanym jedwabiu od szmaragdu do ciemego morskiego granatu.




Miał być "szuwarkowy" z dodatkiem zieleni i fioletu. Pasemka czesanki jedwabnej dodały mu trochę blasku - nie wiem, czy to dobrze widać na zdjęciach. Jednak szale filcowe zdecydowanie lepiej prezentują się na żywo.


Troszke trudno mi się teraz filcuje większe powierzchnie, odkąd wszędobylkski Franek raczkuje i przemieszcza sie w tempie błyskawicy. Jedno pociągnięcie małej rączki i wszystko ląduje ze stołu na podłogę. jego ciekawość jest porażająca ;o) Do pracy pozostały mi na razie tylko noce. W końcu udało mi się pofilcować.

27 komentarzy:

  1. hahaha - telepatia??
    Szal oczywiście zjawiskowy. Tak myślałam, ze ten ukochany, mały urwis może w takiej pracy przeszkadzać:) Całusy dla Franusia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięji Gosiu :o)
      Wyszło, że wywołałaś mnie do tablicy, ha, ha!
      Wiosna pełną gębą, więc na szale czas najwyższy. Mam nadzieję, że i przy Franku da się popeacować

      Usuń
  2. Piękniutki szal, kolorki cudne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty wiesz, ze ja twoje szale KOCHAM ( mimo, ze ten nie w moich kolorach ), no po prostu ubóstwiam :)))
    jest piekny !! buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to można powiedzieć, że ta miłość wzajemna, bo ja kocham Twoje Anielki :o)

      Usuń
  4. Jak milo znowu popatrzec na te Twoje fantastyczne, pelne zycia i piekna, szale. Wyobrazam sobie jak by wygladala galeria z Twoimi pracami, no po prostu rewelacja :)
    A ciekawosc malego, wieczne proby poznawania swiata a pozniej "zalewanie" rodzicow pytaniami, to swiadectwo i miernik inteligencji dziecka :) Wiec nie ma tego zlego...niech sobie troche popsoci :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzmysłowiłaś mi, że naprawdę sporo tego nadziubałam.
      Poznawanie świata przez małe brzdące, to normalna kolej rzeczy. Takie namacalne poznawanie też. A obserwowanie, jak taka mała istotka codziennie uczy się czegoś nowego to sama radość!

      Usuń
  5. Witaj.
    Szal jest zjawiskowo-przepiękny.
    Pozdrowienia dla ciebie i małego Franusia.
    Całuski.
    Sylwia Darul

    P.S. Dziękuję jeszcze raz za przesyłkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia, wielkie dzięki :) Cieszę się bardzo, niech Ci moje filcaki służą.

      Usuń
  6. Przepiękny szal:) Prawdziwe głębiny;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I efekt jest piękny! Te kolory i wzór... no śliczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Tu nie ma co komentować... tylko patrzeć i podziwiać w milczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, Życzę Ci radosnych i rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy :))
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj Gusiu, dawno nie zagladalam na blog, i takie cuda przegapilam..Przepiekny ten szal, uwielbiam kolory!
    Pozdrawiam serdecznie. Napisalabys troche..
    Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite rzeczy robisz z filcu, po prostu mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj, wspaniały szal. Bardzo podobają mi się Twoje prace. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. No bez jaj koleżanko miła...Ja rozumiem, że wnuczuś jest najpierwszejszy, ale chętnie bym coś nowego, choćby malutkiego zobaczyła. I na pewno nie tylko ja. Pozdrowienia! Mm nadzieję, że wszystko u Was w porządku?

    OdpowiedzUsuń
  14. If some one wants to be updated with most up-to-date technologies after that he must be go to see
    this web site and be up to date daily.

    Feel free to surf to my blog ... motels

    OdpowiedzUsuń
  15. przepięknie tutaj u Ciebie ! :)
    bardzo ładny szal !

    OdpowiedzUsuń
  16. Obat Koreng Menahun top and good site and realyy give me information :)

    OdpowiedzUsuń