raz, dwa, trzy ... baba jaga patrzy ...

poniedziałek, 11 października 2010

naszyjnik filcowy z ceramiką - turkusowo

Kolejna Plastusiowe Kwiatki zostały wykorzystane i oprwione. Dostałam pięć takich kwiatków. Trzy jaśniejsze (są w tym naszyjniku) i dwa cimniejsze. Na początku chciałam je wszystkie wykorzystać w jednym sznurze, ale potem mi się zrobiło trochę żal. Z tych ciemniejszych zrobię jesccze jakiegoś "cosia". A poza tym nie chciałam powielać wzoru Plastusi. Choć nie powiem, korciło mnia bardzo, bo te jej naszyjniki są takie piękne :)))
Do tego naszyjnika wykorzystałam jasne kulki ze swoich zapasów, dorobiłam filcowe kwiatki z czesanki w kolorze morskim i dodałam małe brązowe drewniane koraliki. połączenie brązu z turkusem bardzo lubię, a ceramiczne kwiatki mają brązowe środki, więc mi pasuje.

Drewnianymi kulkami zakmaskowałam dziurki, które były przygotowane do łączenia kwiatków.

17 komentarzy:

  1. naprawdę wyjątkowy naszyjnik!! superowe połączenie kolorów i fajny pomysł połączenia w sumie trzech naturalnych żywiołów... drewna, gliny i.. wełny :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny!!!harmonia kolorystyczna i elementowa plus perfekcyjne wykonanie i już
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  3. ...a i zdjęcie super:)
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  4. cudności:))
    cały czas zachwycam się Twoimi pracami:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. boski juz sie w nim zakochalam....

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny pomysł na wykorzystanie kwiatków! Śliczny wyszedł ten naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przykuwa wzrok, tym bardziej, że w ślicznych kolorach :) Nie widziałam jeszcze połączenia filcu z ceramiką.. wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! This tecncique is great! So symple and so original at the same time!
    Silvia

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kolory i ozywiście całość!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe połączenie. Dało mi pomysł na dawno zakupiony chalcedon. Super, że odchodzisz od schematów i poszukujesz nowych rozwiązań. Te dwa ostatnie się niezwykle udane.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję wszystkim :)
    Te ostatnie prace nie powstałyby, gdyby nie piękne ceramiczne elementy Plastusi, której jeszcze raz dzięki stokrotne (i ukłony do ziemi).
    To jeszcze bardziej zachęca mnie do prób ceramicznych, bo łączenie gliny z filcem bardzo mi pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny i bardzo oryginalny naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wisior jest nieziemski. Ależ z Ciebie pomysłowa osóbka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekny wisior.Czesanka polaczona z ceramika to strzal w "10".Podziwiam oryginalnosc twoich prac.

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne kolory:) cały śliczny...

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowności :-) Już mnie ciekawi jak wykorzystasz pozostałe dwa kwiatki :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawe prace, zwłaszcza że robimy podobne rzeczy ;)
    Zapraszam do siebie ;]

    OdpowiedzUsuń