raz, dwa, trzy ... baba jaga patrzy ...

niedziela, 7 listopada 2010

Baba Jaga częstuje


Ogłaszam swoje pierwsze Candy!
Wiele jest powodów do rozdawania cukierasów,ale najważniejszy to ten, że pragnę podzielić się z Wami swoimi filcakami.

Do wygrania jest etui na komórkę i zawieszka do telefonu.
Zapisy do 30grudnia 2010, losowanie w Sylwestra!


Aby wziąć udział wystarczy, że:
  • zostawisz swój ślad w postaci komentarza pod tym postem
  • umieścisz na swoim blogu informację o moim Candy w postaci podlinkowanego zdjęcia na bocznej szpalcie
  • jeśli nie masz bloga, też możesz wziąc udział, po prostu podaj swój adres e-mail

Oprócz tego, wśród wszystkich Obserwatorów mojego bloga zostanie rozlosowana druga nagroda - filcowa broszka.

Częstujcie się, proszę :)))

280 komentarzy:

  1. wow! zapisuję się druga!!!
    piękne rzeczy rozdajesz Jaguś - aż ślinka cieknie :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. to i ja cierpliwie w kolejeczkę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo chętnie staję w kolejce, i obie rączki podnoszę, bo przy takich pięknościach to grzech szczęścia nie spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. no takiej okazji to ja nie przegapię!!!! :)))
    ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow jakie cudowne schowanko na telefon i zawieszka... no bomba normalnie moja droga!

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie zapisuję się w kolejce do Twoich śliczności.
    I jesli masz ochotę zapraszam rowniez na moje cany :))

    OdpowiedzUsuń
  7. również staję w kolejce :) śliczności :)

    http://tuometar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie zestawienia kolorystyczne. I mimo iż zazwyczaj nie biorę udziału w candy to tutaj sobie wezmę a nóż mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obok takich cudności przejść obojętnie nie można :) A poza tym uwielbiam fiolet! A tak w ogóle, to pięknie tutaj u Ciebie! A... w wolnej chwili zapraszam do mnie, też częstuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się w kolejce, chociaż nie ma takich cudów żebym kiedyś coś wygrała;)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. I stoję w kolejce. Wygrać coś to taka radocha. Kiedyś mi się udało. Może i tym razem...

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne rzeczy robisz! Będę często zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O Boze jakie cudownosci.......ustawiam sie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  14. O jakie piękności i to z moim ulubionym kwiatem!!
    Ustawiam się i ja.
    http://dziescilat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobra, postanowiłam się zapisać. Breloczek super, a etui pięknie z nim gada! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoich cudow nigdy nie zawiele, wiec i ja chetnie zapisze sie na takie wspaniale Candy :),pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. ustawiam się w kolejce, bo cudnosci rozdajesz:)
    pozdrawiam serdecznie
    http://galeriaagako.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cuda i to w moich kolorkach ulubionych! Też chcę mieć na nie szansę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie cudności cudne! Ja też się ustawiam! I zapraszam do siebie! :)

    http://magdalenaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Babo Jago, cudowności rozdajesz! Oczywiście zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja w kolejeczce :)bez bloga ale z ogromną chrapka na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O jej jakie wspaniałości rozdajesz !!!
    Staję grzecznie do kolejki ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  23. Och, a ja niedawno telefon zmieniłam i moje poprzednie etujki są za małe, więc przydało by się nowe :) Śliczne :) Ustawiam się i ja :)
    Notka na blogu i w szpalcie bocznej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzień Dobry

    Dzyń ,dzyń telefon wibruje :) więc Ada swój
    e-mail wpisuje.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  25. Jej... ale cudne filcowanki!!! :) Kolorystycznie przepiękne, jasne że nie omieszkam szczęścia spróbować! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Spróbuję i ja... Bo piękne Twoje filcowe rzeczy!

    Pozdrawiam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  27. Super cudne więc staje w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie piękne filcaki. WOW !!!
    Nie mogę się nie zapisać na te wspaniałości.
    Magda - magdowo

    OdpowiedzUsuń
  29. Jagusiu, filcaki cudowne. Grzechem byłoby nie ustawić się w kolejce po te wspaniałości.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się! Fantastyczne zestawienie kolorów i ciekawy pomysł na wykorzystanie filcu. Pozdrawiam: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie trawiaste. Ja też!
    myziek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie piękne cukiereczki. Bardzo mi sie podobają rózne filcowanki, ale niestety sama nie potrafię. Dlatego z chęcią się zapiszę.
    Pozdrawiam
    Halina

    OdpowiedzUsuń
  33. Nawet bym nie śmiała przejść obok takiego candy obojętnie;) Moje kolory więc się obowiązkowo zapisuję:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniałe prace, po prostu marzenie... Z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce po te słodkości :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ależ wspaniałości proponujesz:-)
    Szybciutko ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Raaaaany, ileż chętnych! :)
    Ale co się dziwić, jak takie cudeńka można wygrać :)
    Więc i ja się ustawiam w kolejce :)

    Już lecę w odpowiednim kąciku w swoim albumie (no nie posiadam bloga, niestety) o tym napisać :)

    A obserwatorem jestem od dawna, tylko tajniackim - tak właśnie obserwuję inne blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  37. To i ja sie ustawie po te cuda w kolejce.Piekna zielen!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ależ śliczne cukieraski!!! zapisuję się natychmiast :)
    Zapraszam też na Candy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. cudne,cudne,cudne:))
    Zapisuję się!
    Filomena,
    filomenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. elfie cudności absolutnie w moim stylu. zgłaszam chęć.

    OdpowiedzUsuń
  41. i ja ustawiam się po takie słodkości.Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  42. cudności, nie odmówię sobie udziału w nim, jednocześnie do siebie zapraszam na candy
    http://zpotrzebytworzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. cudności... dopiszę się z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękne etui i zawieszka- nie mam ani jednego ani drugiego :D Spróbuję szczęścia !

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam kolor zielony i bardzo przydaloby mi sie etui.

    OdpowiedzUsuń
  46. to ja też,ja tez ...śliczne te cukiereczki,moze choć druga będę :)
    pozdrawiam serdecznie
    AnetaA

    BARG7@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. ja tez bardzo chcę się zapisać :)
    martyska22@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Stawiam się w ogonku!
    kawa196@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. ABSOLUTNIE PRZEPIĘKNA ZIELEŃ.
    - mula@vp.pl czyli
    http://manufaktura-broszki.blogspot.com/

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja też się zapisuję! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Prawdziwe wspaniałości! Z wielką przyjemnością grzecznie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie wytrzymałam,żeby nie napisać,że siedzę przed kompem i oglądam i oglądam Twoje cudowności.Potrafisz cuda stworzyć.To tak poza candy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne filcowanki! Zapisuję się i czekam z niecierpliwością - może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Prześliczne te Twoje filcowanki. Będę tu często zaglądać. Nie tylko na wyniki:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Zapisuję się:)
    Zapraszam tez na Candy u mnie
    http://pracowniaalaya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękności! Ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczności - zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudne candy, chętnie spróbuję szczęścia w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  59. Z przyjemnością ustawiam się w ogonku do losowania tych cudnych słodkości!
    Pozdrawiam
    Agnieszka
    http://laaraposa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja również ostrze sobie ząbki na te słodkości :)
    km.wisniewska@wp.eu

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się zatem i ja
    http://panoramalesage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja również stawiam się w kolejce:)http://kraina-bilbotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Ale cudności, ja również sie zgłaszam
    http://agness-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. O nie, nie pozwolę sobie przepuścić okazji na zdobycie takiego cuda! Zgłaszam się :)
    http://wrqb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękności tu u ciebie więc jestem wręcz przymuszona by się zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  66. takie śliczności, że muszę spróbować :) może wreszcie się uda? :) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  67. witam!dopisuje się do kolejeczki...piękne filcaki...zazdroszcze talentu

    OdpowiedzUsuń
  68. Очень красиво! Приму с удовольствием участие. Заходите в гости, ссылка на боковой панели
    http://elenabask.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Śliczne są te cuda, więc też ustawiam się s kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  70. piękne etui, właśnie szukam coś podobnego,więc piszę się do kolejki

    OdpowiedzUsuń
  71. Moze szczescie sie i do mnie usmiechnie :D

    OdpowiedzUsuń
  72. Jęczę z zachwytu, zapisuję się na te apetyczne jeżynowe (ostrężynowe) smakowitości, kolejka dłuuuga, ale cierpliwie poczekam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. takie seksowne te twoje filce,ze nie oparłam się pazerności i zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  74. O matko jakie cudo !!!!
    Staje grzecznie w kolejce i może do mnie uśmiechnie sie szczęście !!!
    cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Grzech nie spróbować! Już dodaję info u siebie :)

    Ksenia.art

    OdpowiedzUsuń
  76. Cudeńka. Jesteś moim MISTRZEM :). Nie przepuszczę okazji - muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  77. NO TAK, ŚLICZNE RZECZY WYKONUJESZ.....MILUTKIE, CIEPLUTKIE, KOLOROWE....UŻYTECZNE....STAJĘ WIĘC W KONIUSZKU KOLEJECZKI Z NADZIEJĄ ...ŻE.....pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  78. Przepiękne rzeczy tworzysz, aż uśmiech pojawia się na ich widok. Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  79. These are beautiful and so original design . I don't know if this will translate so you can read it but I already follow you but will add you to my own blog roll .

    OdpowiedzUsuń
  80. jakie piekne!!!stoje w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  81. przecudne! czekam... kasia gw

    OdpowiedzUsuń
  82. Ojej... Jak ja mogłam to przegapić ;/ Oczywiście, że ustawiam się po te cuda... Choć kolejka już dłuuuga stoję w niej obiema nóżkami :) i cierpliwie czekam na losowanie... :)

    Pozdrawiam serdecznie... :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Do losowań szczęścia nie mam ale mogę pochwalić etui , jest bajeczne , prześliczne .
    CUDO !!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  84. Wielka mam ochote na to filcowane cudo :) jest prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Ja też z tych wiedźmowatych ;) więc u Baby Jagi chętnie wezmę udział w zabawie :) na to filcowe cudo :) info na http://podnorweskimniebem.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  86. i ja cichutko staję w kolejeczce i gorąco pozdrawiam ; ), a i zapraszam na moje Candy

    OdpowiedzUsuń
  87. Cudne są Twoje filcowanki, a że dorobiłam się wreszcie bloga to też ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  88. piękne etui, a moje się ostatnio rozwaliło, więc też się ustawiam w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  89. MÓJ KOMENTARZ BĘDZIE JAKO 100, WIĘC MOŻE SZCZĘŚCIE MI DOPISZE:)
    ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA MOJEGO BLOGA: http://kasiulkowetwory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Jakie piękne. zapisuję się jako 101.
    myziek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Piękności!!! Jestem zachwycona Twoimi filcusiami:)
    to i ja cichutko stanę w kolejce... może szczęście się do mnie uśmiechnie???
    Niestety nie mam jeszcze bloga:(
    mobiel@wp.pl
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  92. O, jejuśku! Jakie to piękne! To ja się też ustawiam :)))

    http://mialkotek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Piękności :D Ustawiam się w kolejce :)
    http://olinka85.blogspot.com/

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Piękne, ogromnie mi się podobają takie filcowane drobiazgi, z przyjemnością spróbuję szczęścia.
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  95. jeszcze nie widziałam tak pięknego etui! Cudne! i choc konkurencja ogromna to oczywiście też chętnie spróbuję
    pozdrawiam
    Ania
    madebyania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. na takie cudeńka i jak się zapisuję, zwałaszcza, że myślę o kolejnym swoim candy...

    OdpowiedzUsuń
  97. Jejku. Coś wspaniałego!
    Aż grzech się nie zapisać! W takim razie oczywiście się zapisuję :)
    Pozdrawiam.
    P.S. Kontakt do mnie: gosiaczek_0_0_7@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Prześliczne etui!
    Skoro jest komitet kolejkowy to też się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  99. Ogromna konkurencja, bo i candy śliczne. Warto jednak spróbować, więc i ja się zapisuję.
    Pozdrawiam i zapraszam na moje skromniutkie candy.
    mysz

    OdpowiedzUsuń
  100. lubię candy bladykot@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. Super! Oczywiscie ustawiam sie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  102. przyszły mrozy to i komórce ubranko się przyda:)
    zapisuję się w kolejce na ten cudny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  103. Śliczności! Mój telefon chętnie schowałby się w takim cieplutkim etui :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Ustawiam się i ja, rzeczy przepiękne...
    jusza1@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. конфета супер!! цвета очень нравятся!!
    очень захотелось стать постоянным читателем, но не нашла этого гаджета.

    OdpowiedzUsuń
  106. Filcowe cuda!

    Zgłaszam się .
    Kasia
    e-mail: zuzu1210@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  107. Śliczne , ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  108. Śliczne są te Twoje filcaki.Zaczynam mieć kompleksy przy Waszych talentach.Oczywiście zapisuję się w kolejce i ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  109. Boskie filcaki - ja też się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  110. filcowanki przepiękne straszną ochotę mam na nie;)) jak wszyscy zresztą więc czekam na losowanie;)) pozdrawiam
    ania.bukowiec@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  111. Aaaale superowe nagrody :))) Też chcę :))) Już linkuję :)

    OdpowiedzUsuń
  112. łauuuu....ja też kcem .....:)))

    jewciaka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  113. Choć kolejka długaśna, to i ja sie piszę :)
    Piekne!

    OdpowiedzUsuń
  114. No kolejka niczego sobie, ale co tam. Stanie nikomu nie zaszkodzi a może się takie cudo trafi...

    OdpowiedzUsuń
  115. Też chciałabym coś wygrać,chociaż raz w życiu,więc tak niesmiało ustawiam się w kolejce(chyba na samym końcu).
    gella52@wp.pl
    A Twoje prace są przecudnej urody.

    OdpowiedzUsuń
  116. Choć konkurencja ogromna też ustawimy się w kolejce :))
    http://marcinkaczmarek.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  117. Konkurencja duża, ale co tam może szczęście mi dopisze:)

    OdpowiedzUsuń
  118. Może i ja spróbuję szczęścia w tym przepięknym candy.
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  119. Ja też dopisuję się do kolejki do takiego cuda!
    Pozdrawiam :)
    http://modliszkowatworczosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  120. Być może będę miała szczęście? Bardzo podobają mi się Candy u Jagusi
    Pozdrawiam:):)
    http://malwinofilc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  121. Matko! Czuję się jak za czasów komuny. Tak długa ta kolejka... Tylko pytać nie muszę za czym ta kolejka bo widać, że cudeńka rzucili.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  122. Piękne dzieło z filcu :) Jestem pod wrażeniem wykonania etui. Zapisuję się na cady. adakowsk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  123. Długa ta kolejka, ale nic to. i tak się ustawiam . Po takie cudowności warto:))) malgdyl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  124. Może chociaż raz mi się poszczęści. :)
    Zapisuję się i pozdrawiam.

    marwa3576@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  125. Bardzo ładne te filowane akcesoria dla komóreczki,chociaż nikła to szansa przy takiej konkurencji ale co mi tam- sama przyjemność stania w kolejce po takie cudeńko i w takim towarzystwie.
    sylren@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  126. Doskonałość do potęgi n-tej! Fantastyczne te Twoje cudeńka! Można by rzec, że Baba Jaga jakichś czarów używa :)Ustawiam się w ogonku :)
    tafka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  127. Piękności staje w kolejce!!! pozdrawiam i zapraszam do siebie http://magoniowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  128. rany, wiele bym dała, by takie cuda tworzyć!!! ale ta dziedzina nie jest chyba dla mnie, zatem pozostaje mi stanąć na końcu tego dłuuuuuugiego ogonka i czekać, i marzyć, i wzdychać... :)

    pozdrawiam serdecznie,
    http://decou-galeryjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  129. Piękne, piękne, piękne ...
    Czuję się niejako zaczarowana ...i staję w kolejce.

    mmm456@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  130. Oj tak, tak... uwielbiam takie gadżety:D Staję grzecznie w dłuuugiej kolejce. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  131. przyznam się szczerze, że pierwszy raz do Ciebie zaglądam... a i los jest dla mnie mało łaskawy... ale jak się nie próbuj to się nie ma... dlatego ustawiam się w kolejce po te cudowności

    OdpowiedzUsuń
  132. Hi Jagusia!!! thanks for your comment in my blog , i like so much your work, im follower too
    kisses for you from Argentina

    OdpowiedzUsuń
  133. Sliczne
    Ustawie sie wiec i ja:)
    Ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  134. ...
    wszystko już powiedziane...
    po prostu brak mi słów...
    stoję w milczeniu w kolejce!
    izkab@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  135. Ło matko ile ludziskow! Ale nie dziwie sie, nie dziwie, pieknosci takie rozdajesz, ze az mi sie loczyska wielkie zrobily i banan na twarzy wykwitl :) Oczywiscie zapisuje sie, na koncu kolejki staje i dumam, jakby tu reszte wysiudac, zeby Twoje cukierasy w lapiska dorwac :D

    OdpowiedzUsuń
  136. Nie napiszę nic odkrywczego - piękne obie nagrody - na szarym końcu staję po nie :)

    OdpowiedzUsuń
  137. jak miło, że ktoś pomyślał o mojej zmarznietej komóreczce :)

    melduję, że blog obserwuję
    a wpis na moim blogu w poście :)

    http://issolaaaa.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  138. zapisuję się,piękne cuda z filcu ,baskalatka2@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  139. ale cudaaa!!! A mnie 30 grudnia stuknie 30-stka więc trzymam kciuki może tak prezencik na to święto. POZDRAWIAM właścicielkę bloga, podziwiam i wzdycham - czemu ja tak nie umiem filcować- buuuuuuuuuuuu. Jak zawsze zapraszam także do siebie www.wariacjejjagnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  140. Bardzo ładne zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  141. Co prawda szczęścia w Candy nigdy nie miałam, ale obok taki filczaków przejść obojętnie nie można!
    Info zaraz będzie na blogu:
    http://blog.kaniewska.pl

    OdpowiedzUsuń
  142. ach.. gdyby moje wyroby też były takie śliczne! ale trening czyni mistrza:)

    alicja.m3005@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  143. Ja także się zapisuję, bo komplecik jest przecudny:)

    OdpowiedzUsuń
  144. Oczywiście, że się ustawiam po takie piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  145. ale długachna kolejka, lecz trudno się dziwić :)
    ustawię się i ja po te cudeńka :)
    pozdrawiam przedświątecznie

    OdpowiedzUsuń
  146. Wow!Jestem pod wrażeniem, bardzo orginalne gadżety...mój tel.komórkowy wiecznie narażony jest na uszkodzenia, więc etui bardzo się przyda:)Pozdrawiam,
    zizu80@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  147. o kurcze już myślałam że nie znajdę końca tej kolejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  148. Kolejka jak na pół Polski. Ale ustawiam się i ja. a nóż widelec się uda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  149. ustawiam się karnie na końcu, bo komplecik wart odstania swego :-)

    OdpowiedzUsuń
  150. Przepiękne rzeczy!!! Gratuluje talentu w paluszkach. A jak każdemu wiadomo szczęściu należy do pomóc, wiec i ja ustawiam się do kolejki:) Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  151. OCH i ACh!!!! jak się nie skusić:D wiec kolejna chętna w kolejce się ustawia:D

    OdpowiedzUsuń
  152. jakie piękności! koniecznie staję na końcu tej długaśnej kolejki!

    OdpowiedzUsuń
  153. Ale cudeńko!!! Mam nadzieję, że mi się poszczęści w losowaniu. Pozdrawiam świątecznie. :)Ula
    Miron710@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  154. sweet candy! I want to play with you...
    please enter my name...
    I've posted this on my sidebar
    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  155. Wow, śliczności, ustawiam się i ja:)
    Miłego świętowania:)

    OdpowiedzUsuń
  156. Ahh bajeczne rzeczy robisz!:) Chętnie ustawiam się w kolejkę za tymi cudami.Mój e-mail: agul-agul@o2.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  157. śliczności:) staje w kolejce po te cuda

    OdpowiedzUsuń
  158. O rany ależ kolejka :O)
    W sumie nie dziwota, więc też się ustawiam ;o)

    OdpowiedzUsuń
  159. Pięękne filcaki !!!!! Bez wiary we własne szczęście ustawiam się w kolejkę. Zazdroszczę talentu. Z okazji Nowego Roku życzę dużo słońca , ciepła, zdrowia i bardzo dużo wolnego czasu na spełnianie swoich marzeń - Dorota
    dorjan4@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  160. Śliczne.Zapisuję się i ja,może to do mnie uśmiechnie się szczęście.
    jolka.best@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  161. Prześliczne etui, robię bardzo podobne, więc ujęły mnie ;)
    czekam w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  162. i jeszcze ja jestem chetna. wczoraj pierwszy raz filcowalam, marze teraz dotknac czyjejs pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  163. Ja cie sune, ale kolejka! No ale jeszcze się załapię ;) Dziękuję za wizytę u mnie :) Dołączam z przyjemnością, bo żadnej filcowanki u mnie nie ma, nawet nie miałam przyjemności macania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  164. Och, z przyjemnością się zapisuję na to cudowne Candy:) Fajnie, że jeszcze zdążyłam:)
    Dziękuję za zapisanie sie na moje Ciasteczko.
    Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  165. Już późno, ale jeszcze się zapisuję. Etui jest wyjątkowe. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  166. I would like to participate,too....:)

    OdpowiedzUsuń
  167. ooo w ostatniej chwili :D Takie cudeńka, że kto by nie chciał!! W dodatku moje kolory :) No rewelacja !!!

    OdpowiedzUsuń
  168. Takie cuda. Cieszę się, ze zdążyłam. Może mi się poszczęści. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  169. Na końcu się ustawiam ja:
    http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/2010/11/candy-grudniowe.html

    OdpowiedzUsuń
  170. Cudowne, więc i kolejka długa. Ustawiam się na końcu.

    OdpowiedzUsuń
  171. Gгeаt pοst. І used to be checking constantly thіs blοg anԁ ӏ'm impressed! Very helpful info particularly the remaining part :) I deal with such information a lot. I used to be looking for this certain information for a very lengthy time. Thank you and good luck.
    Take a look at my web page ... loans for bad credit

    OdpowiedzUsuń
  172. Hello thеre! I could have sworn I've been to this site before but after browsing through a few of the articles I realized it's new tо me.
    Regаrdlеsѕ, I'm certainly happy I found it and I'll
    be booκ-mаrking it аnd chесking baсk often!
    My site how to stop snoring

    OdpowiedzUsuń
  173. Saved as a fаvoritе, I love yοur site!
    Here is my homepage :: loans for bad credit

    OdpowiedzUsuń
  174. This is a rеally good tip partiсularly to those fresh to the blogoѕphere.

    Short but very аccurate іnformation… Μanу thankѕ foг sharing thіs one.
    A must read article!
    Also visit my web page - loans for bad credit

    OdpowiedzUsuń
  175. If some onе desires tо be updated with hottest technologies afterwаrd he muѕt be pay a visіt this sіte and be up
    to date everydaу.
    My web-site :: loans bad credit

    OdpowiedzUsuń
  176. Admiring the time аnd effort you put into yοur blog anԁ in dеpth information you оffer.
    It's good to come across a blog every once in a while that isn't the ѕame out of date rehаshеd information.
    Εxcеllent гead! I've saved your site and I'm adding your RSS feedѕ to my Google account.
    Here is my blog :: 1 month loan

    OdpowiedzUsuń
  177. Haνе yοu ever considered about іncluԁing a little bit mοre than just
    your aгticles? I mean, what you ѕаy is impoгtant and all.
    Nevertheless thinκ abοut if you added some great graphics oг viԁeos to give your posts more, "pop"!
    Your content is excеllent but with images аnd
    vіdeоs, this website could definitely be οne of the very best in іts niche.
    Wonderful blog!
    My page :: loans for bad credit

    OdpowiedzUsuń
  178. Great weblog right here! Also your web site lots up fast!
    What host are you the use of? Can I get your affiliate link in your
    host? I desire my website loaded up as fast as yours lol
    Have a look at my web site - best diet

    OdpowiedzUsuń
  179. It's going to be ending of mine day, however before finish I am reading this great piece of writing to improve my knowledge.

    Here is my page fast payday loans
    Feel free to surf my web-site - fast payday loans

    OdpowiedzUsuń
  180. WΟW just ωhаt I was looking foг.
    Camе hеre by ѕеarching foг keyword

    My webpаgе; guaranteed payday loans
    Here is my homepage - guaranteed payday loans

    OdpowiedzUsuń
  181. Foг the reaѕon that the admin of this wеbsite is working, no
    question veгy rаpidly іt will be famous, due to its quality cоntents.


    Here is my ωebpage - bad credit loans

    OdpowiedzUsuń
  182. Ι lіke thе ѵаluаble
    info уοu ѕupplу to youг
    artiсles. I will bookmагk youг
    blog аnԁ check onсe mоre гight here frеquently.

    I am ѕomewhat sure I'll be told plenty of new stuff right here! Good luck for the next!

    Check out my website; payday advance

    OdpowiedzUsuń
  183. magnificent ρost, very informative. I ponder ωhy the opposite experts of thіs
    sеctor do not understand thіѕ. Үou should proceed уour writіng.

    Ι'm confident, you have a great readers' bаsе alrеaԁy!


    Here іs my webpage; quick payday loans

    OdpowiedzUsuń
  184. Do you mind if I quote a few of your articles as long as I provide
    credit and sources back to your blog? My website is in
    the very same area of interest as yours and my users would genuinely benefit from a lot of the information you
    present here. Please let me know if this okay with you.
    Thanks a lot!

    my page: residential property management certification
    Also see my page: vacation rental property

    OdpowiedzUsuń
  185. I'm curious to find out what blog system you're utilizing?
    I'm having some small security problems with my latest website and I'd like to
    find something more secure. Do you have any recommendations?



    Feel free to visit my blog; Tucson Furnished Rental
    my site > http://fr8pals.com/blogs/62117/129254/extended-stay-tucson-bringing

    OdpowiedzUsuń
  186. It's going to be end of mine day, but before finish I am reading this impressive post to increase my experience.

    Also visit my weblog; fast payday loans
    my website :: fast payday loans

    OdpowiedzUsuń
  187. If you desire tо incгeaѕe уour еxρerience
    simply keep viѕіtіng this wеb ρаgе and be
    updateԁ ωith thе most recent neωs updаtе posteԁ here.


    Мy ωeb blοg - guaranteed payday loans

    OdpowiedzUsuń
  188. I havе been browsing online more than 4 hоurs todaу, уet I never found аny intereѕting article like уourѕ.
    It is pretty worth enough for mе. Personally,
    if all webmasters anԁ bloggeгs made good content as
    уou ԁіd, thе ωeb will be a lot more useful than
    eνer beforе.

    Heгe is my ωeb blog: payday
    My page :: payday

    OdpowiedzUsuń