raz, dwa, trzy ... baba jaga patrzy ...

czwartek, 30 grudnia 2010

kwiatkowe broszki - czerwone wino

Broszka z bordowej organzy, tiulu i krwisto czerwonego, błyszczącego, bliżej nieokreślonego materiału.

Jak ja się stęskniłam za filcowaniem. Niestety warsztat na okres świąteczo-noworoczny spakowany. Zaraz po nowym roku z radością wrócę do filcaków.

już jtro w samo południe losowanie mojego Candy :) Naprawdę nie spodziewałam się takiego zainteresowania. Wszystkim dziękuję za udział. Wszyscy, którzy zapiszą sie do momentu losowania mają szansę na etiu a obserwatorzy na kwiatka.

A następne candy już w styczniu :)

S
zczęśliwego Nowego Roku dla wszystich !!!

13 komentarzy:

  1. Broszka urokliwa !!!
    Już nie mogę doczekać się kto zdobędzie Twoje śliczności !!!
    A wrsztacik szybciutko rozpakuj, bo czekamy na nowe cudeńka !!!
    Wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym 2011 roku !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Broszka faktycznie jest piękna.
    A Tobie również życzę wspaniałego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha! Raczki jednak swedza i cos dlubiesz..
    Jak zwykle ze znakomitym efektem..:)
    Agusiu, ja tez sie zapisuje na to candy..
    Zycze Ci super Nowego roku i spotkania osobistego!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze życzenia w Nowym Roku!
    Podpalane broszki też mnie wciągnęli ))) Czerwień jest taka energetyzująca na tej broszce

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna broszka.Dopiąć ją tylko do brazylijskiej kreacji i wyfrunąć do gorącego do Rio na karnawał!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Broszka jest śliczna, w pięknym kolorze i taka ... bogata!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. WIDZIAŁAM NA WŁASNE OCZY NA ŻYWO SĄ FAJNE ;) A TE ŚRODECZKI MRAUUU ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Broszka jest zjawiskowa !!! czekam na filcowe szale , bo są cudne !!!
    Kochana dla Ciebie również szczęśliwego Nowego Roku i szampańskiego Sylwestra :))
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna broszka! Mój kolor :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. This looks stunning! Thanks for becoming a follower.
    Love n hugs,
    Marie

    OdpowiedzUsuń