raz, dwa, trzy ... baba jaga patrzy ...

sobota, 9 października 2010

filcowa broszka z ceramiką

Już jakiś czas temu dostałam od Plastusi w ramach wymianki (ja zrobiłam dla niej decu-kulki do korali) kwiatki ceramiczne. Dzisiaj wreszcie znalazłam dla nich czas i spokój w domu ;)
Ten kwiatek ceramiczny był pojedynczy, jedyny w tym kolorze. Zrobiłam filcową broszkę z ceramicznym środkiem. Będzie mi pasował do ulubionego swetra. Już pasuje :)))


Kolejne ceramiczne kwiatki już wkrótce doczekają się oprawy.

10 komentarzy:

  1. oryginalna ceramitka! całość bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna broszka. Fajne to połączenie z ceramicznym kwiatkiem. Bardzo mi się podoba, lubię takie surowe kolory, do mojego ulubionego swetra w sam raz, ukradła bym chętnie
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne piękne cudo... Sliczny wzorek kwiatuszka... No nie mogę do Ciebie wchodzić bo strasznie pewna "choroba" mi sie przez to rozwija... No strasznie... :D:D:D::D:D

    Buziole i czekam na następne cuda... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Joie, na każdą chorobę są "jakieś" sposoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely piece...I like the shading. Nice idea of flower winthin flower.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale to fajnie wyszło! Patrz, a ja nie miałam koncepcji, co z tym zrobić. Tak to jest, jak człowiek się na czymś zafiksuje :).

    OdpowiedzUsuń
  7. LINDISIMO , ME ENCANTA LA COMBINACION DE DISTINTOS MATERIALES CON EL FIELTRO!!!!!
    CARIÑOS

    OdpowiedzUsuń
  8. Plasusiu, bo taki kwiatek był tylko jeden, wiec jakby wymusił broszkę ;) i jej kształt kwiatkowy.
    Jeszcze raz bardzo dziękuję za ceramki :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogromnie mi się ta broszka podoba :* Ma świetny kształt, fantastyczny kolor i ceramiczny środek pasuje do niej wręcz nieprzeciętnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. To połączenie ceramiki i filcu - wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń