raz, dwa, trzy ... baba jaga patrzy ...

czwartek, 1 lipca 2010

torby filcowe - księżycowa

Na razie tylko "półfabrykaty". Mam teraz dwa dni na działace to wykończę. Pokażę całość jak już bedzię wszystko dopracowane z podszewką i paskiem.
Ten fragment, który wczoraj pokazałam, uzupełniony o oczko, będzie kieszonką zewnętrzną na torbie.

Torba w kolorze czarno szarym.
Ciekawą fakturę uzyskałam dzięki wfilcowaniu płata czarnego flauszu. Tylko na zdjęciu więcej wyszło szarości niż czerni.To nie pierwsza taka próba z flauszem. Tak samo jest zrobiona klapa na torebce kulkowej.


8 komentarzy:

  1. Wonderful! It's so original!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadłam :-) Miałaś świetny pomysł...Przez ten nietypowy kształt stają się jeszcze bardziej wyjątkowe.Pozdrawiam cieplutko i... miłego działkowania:) Ja też po pracy jadę na działkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Como siempre tus trabajos son exquisita expresión de arte!cada día me sorprendes más!.Yo por mi parte estoy enredada tratando que me salgan bien 2 gloves felted 1 con dedos y el otro a la mitad de los dedos (no abiertos)porsupuesto pero algo no está bein seguramente algo falta en el proceso o confección que estoy haciendo mal.¿Me podrías dar una manito?te mando muchos BESOS!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Love the texture of this piece! Fantastic! The pocket is terrific also.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że robisz kolejną extra torbę :) Ciekawy motyw.

    OdpowiedzUsuń
  6. Baaaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Very nice and original detail. I love it!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anche questa, molto interessante
    Giulia

    OdpowiedzUsuń